door Eduard Blacquière | apr 27, 2014 | Google Adwords, SEO, zoekmachine adverteren
Google maakt de ruimte waarin AdWords advertenties worden getoond steeds groter. Het gaat in kleine stappen, maar door de jaren heen is het duidelijk te zien. En dat heeft zeker invloed op de organische zoekresultaten, zoals het aantal organische zoekresultaten...
door Eduard Blacquière | okt 12, 2017 | Congres & Evenement, Google Adwords, zoekmachine adverteren
Psst.. je krijgt HIER 20% korting op tickets voor Friends of Search! 😉 Wat doe je als je een Search congres van internationale allure organiseert? Dan haal je de wereldwijde topspecialisten naar je toe! 🙂 Friends of Search brengt tijdens de 5e “Best of”...
door Eduard Blacquière | jan 16, 2018 | Google Adwords, zoekmachine adverteren, zoekmachine marketing
Onlangs werd ik geïnterviewd over SEA (Ja, dat klopt, niet over SEO – daar hield ik 2 jaar geleden een live webinar over) Voor de doelgroep ondernemers werd ik gevraagd in te gaan op do’s en dont’s voor Google AdWords anno 2018. Deze vind je...
door Eduard Blacquière | jul 31, 2015 | Google Adwords, SEO, zoekmachine adverteren
Vanaf 10 augustus 2015 zijn populaire Google Suggest keyword tools, zoals Übersuggest, niet meer te gebruiken. Google stopt namelijk met de Autocomplete API, waar Google Suggest tools als Übersuggest en vergelijkbare keyword tools afhankelijk van zijn. > Hoe kun je nu...
door Eduard Blacquière | feb 24, 2016 | Google Adwords
Na 15 jaar verandert Google de weergave van advertenties: de rechterkolom naast zoekresultaten wordt advertentievrij. Daar tegenover staat dat de jarenlang vastgestelde limiet van 3 advertenties boven de zoekresultaten opgerekt wordt naar 4. Daar is afgelopen dagen...
door Eduard Blacquière | aug 21, 2014 | Google Adwords
Ik schrijf de laatste jaren niet vaak meer over Google AdWords, maar onderstaand onderwerp is belangrijk genoeg om even een post aan te wijden. Je hebt het inmiddels vast al gehoord: vanaf september 2014 zijn “exact match??? en “phrase match??? voor je...